Gyakran Ismételt Kérdések

HIBA ESETÉN MI A TEENDŐ?

Hibabejelentést az év 365 napján 8-16 óráig elérhető 0688220020-as ügyfélszolgálati számon tehet. A hibát a bejelentésétől számított legfeljebb 72 órán belül javítjuk ki.

MILYEN TÍPUSÚ KÉSZÜLÉKEN TUDOM IGÉNYBEVENNI A TV SZOLGÁLTATÁST ?

A televízió szolgáltatás DVB-C kompatibilis készülékkel vehető igénybe. Amennyiben Önnek régi típusú készüléke van , lehetőség van un. Set-top box -ot hozzákapcsolni a készülékéhez, amely így már alkalmas lesz a digitális szolgáltatás vételére.

KORLÁTLAN-E AZ ADATFORGALOM?

Vezetékes és a vezeték nélküli internet csomagjaink esetében (FTTH, Docsis, Mikró) nincs adatforgalmi korlát.

HA TÖBB TV KÉSZÜLÉKRE VAN SZÉTOSZTVA A JEL NEM ROMLIK A MINŐSÉGE ?

A DVB-C tecnológiának köszönhetően a több készülékre szétosztott jel minősége nem változik.